سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 16164
کل یادداشتها ها : 25
خبر مایه


انتخاب رشته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

انتخاب رشته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران به چه صورت است؟

شرایط انتخاب رشته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران چیست؟

برای انتخاب رشته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران نیاز به چه اطلاعاتی داریم؟

در این نوشته قصد داریم به بررسی انتخاب رشته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران بپردازیم.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران از جمله دانشگاه های معتبر و فعال در بحث پزشکی است.این دانشگاه هرساله داوطلبان و متقاضیان رشته های پزشکی و پیراپزشکی را جذب می کند.

برای قبولی در این دانشگاه نیاز است که رتبه و تراز خوبی را در کنکور سراسری کسب نمایید.قبولی در رشته های این دانشگاه هدف گذاری بسیاری در داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی می باشد که هرساله برای قبول شدن در رشته های این دانشگاه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران رشته های پزشکی،دندانپزشکی،داروسازی،فیزیوتراپی،کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی-رادیولوژی،بینایی سنجی،شنوایی شناسی،علوم آزمایشگاهی،هوشبری،پرستاری،مامایی،کارشناسی بهداشت عمومی،اتاق عمل،مهندسی بهداشت محیط،علوم تغذیه،علوم و صنایع غذایی،کاردرمانی،کاردانی تکنسین پروتزهای دندانی را ارائه می دهد.

اخریت رتبه قبولی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

طبیعتا رشته های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران از استقبال بیشتری برخوردارند به همین دلیل رقابت سختی برای قبولی در این رشته ها وجود دارد.برای قبولی در این رشته ها باید با برنامه ریزی تحصیلی خاصی خود را برای کنکور آماده کنید و به دنبال آن انتخاب رشته خود را به درستی انجام دهید.

حال به بررسی و بیان آخرین رتبه های داوطلبان پذیرفته شده در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در سهمیه مناطق می پردازیم.

آخرین فرد قبولی در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران توانست در منطقه 1 رتبه 245 را کسب نماید و رتبه کشوری وی 766 بوده است.

در منطقه 2 آخرین فردی که توانست در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران قبول شود،رتبه 354 منطقه را کسب کرد و رتبه کشوری وی 792 بوده است.البته این فرد در نیم سال دوم مجوز ورود به دانشگاه را کسب کرد.

در منطقه 3 آخرین فردی که توانست در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران قبول شود، رتبه 388 را در منطقه 3 کسب کرد و رتبه کشوری وی 2962 بوده است.البته این فرد مجوز ورود در نیم سال دوم را کسب کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوره تحصیلی تلفنی مالیم گروه تماس برقرار کنید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ