سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 16274
کل یادداشتها ها : 25
خبر مایه


1 2 3 4 >

انجام طلاق توافقی چقدر زمان می برد

انجام طلاق توافقی چقدر زمان می برد ؟ برای طلاق توافقی باید بیان کنیم که این جدایی به صورتی است که طرفین باهم توافق  می کنند بر سر همه موارد اعم ازمهریه مال املاک و از این قبیل موارد که ارزش مادی و معنوی دارند. سئو سایت

در واقع طلاق توافقی به این صورت است که در دادگاه حقوقی بیشتر از یک نصفه روز هم طول نمی کشد گثلا ممکن است زوجی به دادگاه بروند برای طلاق توافقی و بعد از 4 ساعت از هم جدا شوند. افزایش ترافیک سایت

درجامعه ما طلاق توافقی بسیار زیاد شده است. به همین منظور تصمیم گرفته اند که برای این مشکل زیاد شدن طلاق یک راه حل مناسبی پیدا کنند.

انجام طلاق توافقی چقدر زمان می برد.جالب است که بدانید همه طلاق های توافقی در واقع از همان مراحل اولیه خود به صورت توافق نبوده است بعضی از این گونه طلاق ها به این صورت می باشد که زوجین با دعوا و بحث و مشاجره زیاد به دادگاه رجوع می کند و بعد از کشمکش های زیاد خسته شده اند و سپس تصمیم می گیرند که توافقی از هم جدا شوند. افزایش ترافیک سایت

دلیل طلاق توافقی

در مورد این گونه از طلاق ها با توجه به مطالعات انجام شده بیشتر کسانی که بدون مشورت با پدر و مادر و آشنایی قبلی باهم ازدواج می کنند بعد از تقریبا یک سال از هم جدا می شوند.

ماباید به جوانان خود متذکر شویم که ما ایرانی هستیم و فرهنگ ما ایرانی و اصیل است همانطور که در مثل معروف می گویند زن با لباس سفید وارد خانه می شود و با لباس سفید خارج می شود. پس نباید زندگی خود را بر مبنای زندگی های غربی بگذرایم چون دچار مشکل خواهیم شد‌. بهینه سازی سایت

علت اینکه زوجین با طلاق توافقی از هم جدا می شوند چه می تواند باشد؟ مهریه

این جدایی ها از قبل ازدواج منشا می گیرد همانطور که از قدیم گفته اند ازدواج باید با مشورت خانواده ها و بزرگتر ها انجام بگیرد تا به یک نتیجه مطلوب برسد. طلاق توافقی

باشد که مطالب ما راه گشای زندگی شما عزیزان باشد و با تماس با مشاوران ما می توانید از مشاوره های مربوط به طلاق بهره ببرید. آموزش بازاریابی اینترنتی


  

مشاور حقوقی وکیل خانواده

مشاور حقوقی وکیل خانواده فردی است که نسبت به تمام حقوق فردی، خانواده و اجتماعی اطلاعات کافی دارد، شما می توانید سوالات خود را در زمینه ی حقوقی با مشاوره های حقوق در میان بگذارید و با قوانین موجود در هر زمینه ای آشنا شوید. مشاور حقوقی وکیل خانواده از طریق تلفن و اینترنت هم قابل دسترسی است و نیازی به مراجعه حضوری ندارد. آموزش بازاریابی اینترنتی

دعوای بین خانواده ها تمام شدنی نیست و این موضوع در تمامی خانواده ها به چشم می خورد. همانطور که می دانید خانواده یکی از ارکان مهم در جامعه می باشد و رسیدگی به دعوای خانوادگی از مهم ترین وظایف مشاورحقوقی وکیل خانواده می باشد. وکیل خانواده چه کسی است؟ وظیفه دارد که دعوای خانوادگی را بررسی و رسیدگی نماید.

این دعوا و کشمکش ها بر اساس روابط بین زوجین، پدر و مادر، فرزندان، ارث و میراث، نفقه، طلاق و یا هرچیز دیگری شکل می گیرد. به تدبیر مشاور حقوقی وکیل خانواده تمامی مسائل مربوط به دعاوی خانوادگی حل و فصل می شوند. مشاور حقوقی وکیل خانواده می تواند بین خانواده ها داوری کند، داوری کردن یک تدبیر قرآنی می باشد. طلاق توافقی

خانواده در قرآن به عنوان یک کانون مقدس به حساب می آید، به همین دلیل اقدامات حقوقی بسیاری در این خصوص انجام می شود تا بنیان خانواده از بین نرود، پس از به جود آمدن یک مشکل در زندگی قبل از اینکه به دادگاه بروید و درخواستی ارائه دهید حتما با یک مشاور حقوقی وکیل خانواده صحبت کنید شاید مشکل شما قبل از شکایت و دادگاه رفتن حل شود.

وظایف مشاور حقوقی وکیل خانواده  مهریه

تهیه متن قرارداد های شرکت یا سازمان و نظارت بر روند عقد آنها.

ارئه اطلاعات لازم و انجام امور حقوقی مربوط به انواع مناقصه ها، مزایده ها و … بهینه سازی سایت

ارائه مشاوره های حقوقی به مدیران و کارکنان افزایش ترافیک سایت

جمع آوری، بررسی و تنظیم اطلاعات لازم برای تهیه قوانین، اساسنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و…  افزایش ترافیک سایت

انجام کلیه کارهای مربوط به ثبت، تغییرات در ساختار، انحلال شرکت ها و …(عمدتا در شرکت های خصوصی)

جمع آوری اطلاعات لازم و استفاده از آنها برای دفاع از سازمان یا شرکت مربوطه در محاکم قضایی سئو سایت

رسیدگی به شکایات و دعاوی حقوقی و اداری


  

مشاوره بازاریابی شرکت

جمعه, 22 دی 1396، 07:06 ب.ظ

مشاوره بازاریابی شرکت

مشاوره بازاریابی شرکت و یک مشاور بازاریابی با شرکت ها برای ایجاد و پیاده سازی استراتژی های بازاریابی کار می کند. این استراتژی ها بر اساس هسته کسب و کار و آنچه که خدمات و محصولات آنها ارائه می دهند، تمرکز دارد. یک مشاور کمک می کند تا یک طرح بازاریابی دقیق را ایجاد کند، پیام بازاریابی را تعیین کند و ترکیب مناسب بازاریابی را شناسایی کند تا پیام را بیابد. آنها سپس طرح را از طریق آن دنبال می کنند و برای اجرای و اجرای استراتژی بازاریابی کار می کنند .

آنها نتایج را نظارت خواهند کرد، در صورت لزوم بازاریاب گرفتن و اطمینان حاصل کنند که شرکت ها بهترین نتایج را از تلاش های بازاریابی خود دریافت می کنند.

یک مشاور بازاریابی در زمینه رفتار مصرف کننده و روند بازاریابی ماهر و شناخته شده است. این شامل داشتن توانایی شناسایی شرکت ها در بازار هدف و ارائه محصولات یا خدمات خود به نحوی است که به مصرف کنندگان علاقه نشان می دهد و آنها را می خواهند برای خرید.

شرکت مشاور مدیریت

یک مشاور بازاریابی بزرگ قادر خواهد بود که نه تنها به صورت خلاقانه اما تحلیلی فکر کند. آنها باید بتوانند خلاق باشند، اما قادر به دستیابی به نتایج خلاقیت باشند. مشاوران بازاریابی اغلب در زمینه های بازاریابی خاص مانند:

بازاریابی آنلاین

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی غیر انتفاعی

کپی رایتینگ

بازاریابی آنلاین

بازاریابی واکنش مستقیم

مشاوران بازاریابی اغلب کسب و کار خود را انجام می دهند و به طور مستقل یا با تیم بازاریابی خود کار می کنند. آنها در بازاریابی، کسب و کار، ارتباطات و روانشناسی ماهر هستند.

زمان هایی وجود دارد که یک شرکت به دنبال جذب بازاریابی خود است. اغلب هنگامی که یک شرکت این کار را انجام می دهد، آنها به دنبال مشاوران بازاریابی می گردند. یک مشاور بازاریابی با شرکت ها برای ایجاد و پیاده سازی استراتژی های بازاریابی کار می کند. یک مشاور بازاریابی بزرگ قادر خواهد بود که نه تنها به صورت خلاقانه اما تحلیلی فکر کند.

برون سپاری به یک مشاوره بازاریابی انلاین اجازه می دهد تا یک شرکت تمرکز بیشتری بر توسعه محصول و عملیات کلی داشته باشد. یک مشاور بازاریابی می تواند به مهارت و تخصص تخصصی و همچنین ارائه چشم انداز و دیدگاه خارجی کمک کند.

با این گفتن انتخاب مشاور مناسب بازاریابی بسیار مهم است. یک مشاور باید کسب و کار شما، الزامات بازاریابی خود را درک کند و اهداف رشد خود را درک کند. آنها باید بتوانند دستاوردهای قابل توجه و موفقیت شما را با اهدافی که در تلاش برای دستیابی به آن هستند، به اشتراک بگذارید.

مشاوره بازاریابی چیست؟

شغلی از یک مشاور بازاریابی یک کارآفرین پرطرفدار و انعطافپذیر است، اما همچنین با چالشهای آن مواجه است. یک مشاور بازاریابی می تواند به صورت مستقل، پیمانکار یا در یک شرکت بازاریابی کار کند. بیشتر مشاوران بازاریابی، کارآفرینانی هستند که کسب و کار خود را آغاز کرده اند.

مشاوران بازاریابی بسیار نزدیک به کسب و کار برای کمک به آنها در تعیین استراتژی و تاکتیک برای ارتقاء محصول و / یا خدمات.هدف اصلی که یک مشاور بازاریابی است این است که کلمه را در مورد خدمات و یا محصول ارائه شده است.یک مشاور بازاریابی نیز می تواند برای ایجاد آگاهی کلی از یک شرکت کمک کند.

یک مشاور بازاریابی موفق معمولا در زمینه بازاریابی یا تجربه در زمینه بازاریابی پیش از حرفه مشاور خود، تحصیل کرده است. مشاوره بازاریابی علاوه بر آموزش عمومی یا تجربه باید در موارد زیر آگاه باشد:

بازاریابی رسانه های اجتماعی و سیستم های بازاریابی رسانه های اجتماعی

بازاریابی موتور جستجو و بهینه سازی موتور جستجو

مدیریت شهرت

آگاهی از تصویر و نام تجاری

رفتار مصرف کننده و روانشناسی مشتری

اگر تصمیم به سرمایه گذاری به عنوان یک مشاور بازاریابی مستقل داشته باشید، کلاهبرداری واقعی در موفقیت این است که چقدر شما خودتان را به فروش می رسانید ، در بیشتر موارد احتمالا اولین مشتری شما خواهد بود.



کپی برداری از سایت http://malimgroup.com


  

ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور

جمعه, 22 دی 1396، 06:54 ب.ظ

ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور

ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور در مرداد ماه هر سال و تقریبا هم زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری خواهد بود . پیرا پزشکی به روش ها و فنونی گفته می شود که در جهت حفظ  و بر گرداندان سلامتی بیمار است ، و زیر نظر پزشک انجام می گیرد . در واقع پیرا پزشکان کار درمان بیمار توسط پزشک را کامل می کنند .

سازمان سنجش هر ساله اقدام به پذیرش دانشجوی رشته های پیرا پزشکی بدون کنکور، و بر اساس بومی گزینی و سوابق تحصیلی متقاضیان می کند . دلیل این کار از طرف وزارت بهداشت ، تامین نیروی متخصص و مورد نیاز مناطق محروم اعلام شده است . پذیرش صرفا از میان نیروهای بومی و به صورت نیمه متمرکز انجام می گیرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.
تماس فقط از طریق تلفن ثابت می باشد. 

ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور پذیرش دانشجو در کلیه رشته ها برای نیم سال دوم ( بهمن ماه ) می باشد .

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

دانشگاه های پذیرنده این رشته ها به شرح زیر است  :

کاردانی مامایی : دانشگاه علوم پزشکی بم ، دانشگاه علوم پزشکی تبریز .

کاردانی علوم آزمایشگاهی : دانشگاه علوم پزشکی بم و دانشگاه علوم پزشکی تبریز .

کاردان اتاق عمل : دانشکده علوم پزشکی آبادان و دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر .

کاردانی هوشبری : دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر .

کاردان بهداشت حرفه ای : دانشگاه علوم پزشکی بم .

کاردانی بهداشت محیط : دانشگاه علوم پزشکی زابل .

کاردان بهداشت عمومی – مبارزه با بیماری ها : دانشگاه های علوم پزشکی ، بم ، زابل ، کرمان ، آبادان ، ایرانشهر ، لارستان .

کاردان بهداشت عمومی – بهداشت خانواده : دانشگاه های علوم پزشکی بم ، زابل ، زاهدان ، کرمان ، آبادان ، ایرانشهر ، لارستان .

کاردانی تکنسین سلامت  دندان : دانشگاه های علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، بقیه الله (تهران ) ، بندرعباس ، زاهدان ، ایرانشهر .

تذکر : 1- امکان نقل و انتقال در دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر برای هیچ کدام از رشته ها وجود ندارد .

2- محل تصیل بعضی از رشته ها در مراکز آموزش عالی شهر های دیگر است.

3- پذیرش دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله از میان اعضای رسمی ناجا و وزارت دفاع است .

4- پذیرش دانشگاه علوم پزشکی ارتش از طریق مصاحبه و معاینه است .

برای رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد  داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم،یا گواهی نامه پیش دانشگاهی ، یا داشتن مدرک کاردانی الزامی است .

 ثبت نام رشته های پیراپزشکی بدون کنکور 

ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور پذیرش داوطلبان رشته های پیرا پزشکی صرفا بر اساس سوابق تحصیلیآنها خواهد بود . همه کسانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده اند،می توانند در پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام و انتخاب رشته کنند .

ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور داوطلبانی هم که در آزمون سراسری ثبت نام کرده اند ، اما مجاز به انتخاب رشته نشده اند یا در جلسه آزمون غایب بوده اند ، مجاز به انتخاب رشته تحصیلی بر اساس سوابق تحصیلی هستند.

این داوطلبان باید در زمان اعلام برای ثبت نام ( معمولا در مرداد ماه هر سال  است .) به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند ، و به صورت اینترنتی ثبت نام وانتخاب رشته نمایند . داوطلبان می توانند در تاریخ ذکر شده دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته را از سایت سازمان سنجش دریافت و مطالعه نمایند .

به جهت این که پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی است،ذکر دقیق معدل دیپلم و پیش دانشگاهی اهمیت بالایی دارد .

داوطلبان متقاضی ثبت نام در رشته های پیرا پزشکی بدون کنکور می توانند ، برای رفع ابهامات و سوالات خود با کارشناسان مالیم در ارتباط باشند .

http://malimgroup.blog.ir/1396/10/22/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1

کپی برداری از سایت http://malimgroup.com


  

کاهش اضطراب و استرس

کاهش اضطراب و استرس  : راهکار کاهش اضطراب و استرس باید بر اساس اصول تکنیکی و روانشناسی باشد.

امروزه استرس و اضراب یک چالش روانی برای بسیاری از مردم می باشد که با این موضوع در گیر هستند.شما باید بتوانید ذهنتان را مدیریت کنید تا در گیر مشکلات روانی همچون اضطراب و استرس نشوید.

اگر ذهن شما به گونه ای باشد که افکار منفی و نگران کننده ای را پرورش دهد، اداره و مدیریت کردن ذهنتان دیگر کار ساده ای نمی باشد و تقریبا غیر ممکن می شود، در این حالت اضطراب و استرس و بیماری های روانی دیگری به سراغ شما خواهد آمد.

مشاوره روانشناسی

شما عزیزان اگر دچار استرس و اضطراب شدید هستید می توانید برای رفع آن با  مشاوره روانشناسی مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

راهکار کاهش اضطراب و استرس

راهکار کاهش اضطراب و استرس، راه حل های مختلفی دارد و نکات مهم کاهش استرس که در این مقاله به بررسی بعضی از آن ها می پردازیم:

1.      تنظیم و کنترل رژیم غذایی

شما باید از رژیم غذایی مناسبی برخوردار باشید، به این گونه که خوردن کامل صبحانه الزامی است زیرا کاهش قند خون هم اضطراب و استرس را تشدید می کند. شما نباید گرسنه بمانید و از پرهیز غذایی سختی استفاده کنید. مصرف مواد غذایی دارای کلسیم، فسفر، مگنزیم می تواند کمک زیادی به رفع استرس داشته باشد.

2.                  مصرف کافئین ممنوع

موادی که دارای کافئین هستند می توانند باعث ایجاد کم خوابی در فرد بشوند و کم خوابی هم یکی از عوامل اضطراب و استرس می باشد. پس تا حد امکان مصرف کافئین را قطع کنید.

3.                  ویتامین B

دکتران تغذیه مصرف ویتامین B و مواد غذایی که شامل ویتامین B باشند را به افرادی که استرس و اضطراب دارند توصیه می کنند. ویتامین  B دشمن استرس و اضراب است.

4.                  ورزش

انجام تمرینات ورزشی باعث آزاد شدن اندورفین می شود که اندورفین موجب آرامش و کاهش استرس در فرد می گردد.

5.                  ماساژ

در هر مکانی که استرس سراغ شما آمد می توانید با روش ساده خودماساژ دادن، گردن و دست ها را ماساژ دهید و استرس را از خود دورکنید.

6.                  مثبت فکر کردن

زمانی که ذهن شما به فکر های منفی هدایت شد نگذارید این افکار موجب اضطراب شما شود، با تغییر این افکار به افکار مثبت و فکر کردن به چیزهای خوب متوجه می شوید که حالتان کم کم خوب می شود. برای مثال برای دور کردن این افکار چشمان خود را بسته و یک مکان آرامش بخش مانند دریا را برای خود تجسم کنید، این کار شما را آرام تر خواهد کرد.

مشاوره خانواده

برای ارتباط با مشاوره خانواده تلفنی مالیم گروه فقط از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

 

 


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ