سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 16275
کل یادداشتها ها : 25
خبر مایه


یو پی اس ایتالیایی

یو پی اس ایتالیایی و نمایندگی یو پی اس riello یکی از با کیفیت ترین منبع تغذیه های بدون وقفه موجود در بازار کشور می باشد ، اگرچه نمونه های ایرانی هم از لحاظ کیفیتی بسیار خوب می باشند اما این یو پی اس ها دارای توان و قدرت های بسیار خوبی می باشند ، اما بدون شک قیمت بالاتری نسبت به مدل های ایرانی خواهند داشت.

برای مثال شرکت اکزیم پاور یکی از برند های بسیار معروف و پر قدرت در زمینه ی ساخت یو پی اس های 1kva تا 4.8mva می باشد.

البته شرکت ها و برند های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند و فروش نسبتا خوبی را نیز در بازار کشور دارند.

نمایندگی یو پی اس riello

همانطور که می دانید یو پی اس ها از لحاظ عملکرد و میزان قدرت با یکدیگر متفاوت می باشند و دارای امکانات گوناگونی هستند.

پس بهتر است قبل از خرید یو پی اس به درستی تحقیق نمایید تا دستگاهی که خریداری می نمایید کاملا مطابق با خواست شما باشد تا علاوه بر این که پاسخ گوی نیازهای شما باشد ، شما نیز در صرف هزینه صرف جویی کرده باشید.

برای مثال معمولا از باتری یو پی اس های اینتراکتیو در محیط های حساس استفاده می شود و پیشنهاد نمی شود از آن برای مصارف معمولی و خانگی استفاده کنید و یا اگر یو پی اس را برای محیطی در نظر گرفته اید که زیاد بزرگ نیست و دستگاه های زیادی ندارد ، نیزای نیست که منبع تغذیه شما دارای توان بسیار بالایی باشد.

یو پی اس ایرانی و ایتالیایی شاید از لحاظ قیمتی بسیار متفاوت باشند ، اما از لحاظ کیفیتی می توان گفت فرثق بسیاری ندارند.

البته این نکته را نمی توان نادیده گرفت کهبه طور طبیعی نمونه های اروپایی دارای امکانات و سطح کارایی بالایی هستند و در آخر نیاز شما و میزان هزینه ای که می خواهید برای خرید یو پی اس انجام دهید مشخص خواهد کرد که کدام مورد برای شما بهتر است.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ