سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 16162
کل یادداشتها ها : 25
خبر مایه


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد گرگان

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد گرگان : دانشگاه ازاد گرگان از سال 1391 زیر نظر دانشگاه آزاد مرکزی شروع به ثبت نام بدون کنکور در اکثر رشته های خود کرد. با این که قبل از آن هم در خیلی از واحدهایی که متقاضیان کم تری داشت ، ثبت نام بدون کنکور توسط دانشگاه ازاد را اطلاع داشتیم.

متقاضیان ثبت نام دانشگاه و ورود در مقطع های تحصیلی کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، نیاز به مدارک و انجام مراحل زیر دارند:

ورود در سایت آزمون و گرفتن کد رهگیری

دو سری کپی از کارت ملی و به همراه داشتن اصل آن

دو سری کپی ازتمام  صفحات شناسنامه  و به همراه داشتن اصل آن

ارائه آخرین مدرک تحصیلی

ارئه برگه معافیت تحصیلی از از نظام وظیفه و دو سری کپی از آن

ارائه فیش واریزی هزینه خدمات آموزشی و هزینه بیمه دانشجو

ثبت نام دانشگاه آزاد گرگان بدون آزمون

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد گرگان :در این چند سال گذشته دانشگاه ازاد گرگان در 95درصد از رشته های خود دانشجویان را بدون شرکت در ازمون کنکور پذیرش می کند.

این برنامه ریزی دانشگاه ازاد مرکزی دانشجویان بیشتری را وارد دانشگاه های ازاد کرده است.خیلی از افرادی که فرصت شرکت در کنکور را نداشتند می توان با این برنامه ریزی که دانشگاه برای توسعه سطح آموز دانشگاه های کشور کرده است وارد دانشگاه شوند و ادامه تحصیل بدهند.

در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای رشته های فنی نیاز به داشتن مدرک پیش دانشگاهی نیست و متقاضیان می توانند  فقط با ارائه مدرک دیپلم و برگه معافیت تحصیلی از نظام وظیفه و مدارک مورد نیاز ثبت نام کنند.

شما عزیزان برای راهنمایی بیشتر از نحوه ثبت نام دانشگاه بدون کنکور در رشته های فنی مهندسی ،پزشکی و زیر شاخه های پزشکی ،رشته های انسانی،حقوق وکالت فلسفه وتمامی رشته های موجود در لیست دانشگاه آزاد و انتخاب رشته در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری عمومی و تخصصی می توانید با مشاورین مالیم تماس بگیرید.

در ادامه مقاله بطور خلاصه به برنامه ریزی های دانشگاه ازاد مرکزی برای بالا بردن سطح کیفیت آموزشی تحصیلی و پژوهشی دانشگاه های آزاد اشاره می کنیم.

پذیرش بدون کنکور دانشجو

دانشگاه آزاد مرکزی برای پیشبرد اهداف خود در راستای جذب دانشجو خارجی از طرف کشور های همسایه و مسلمان برنامه ریزی های مدیریتی و آموزشی را انجام داده است.یکی ازین برنامه ریزی ها بر این اصل است که دانشجو می تواند بدون در نظر گرفتن مدرک تخصصی دیپلم برای ادامه تحصیل در دانشگاه،رشته مورد نظر خود را نسبت به استعداد های خود در لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده از طرف دانشگاه آزاد مرکزی انتخاب کند و برنامه دیگری که اجرا کرده که تغییر در مدیریت دانشگاه ها بوده و با جایگزین کردن افرادی که باعث پیشرفت بیشتر سطح دانشگاه ها می شود اهداف خود را دنبال می کند.

اما شما داوطلبان عزیز برای راهنمایی گرفتن از انتخاب رشته،ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ، ثبت نام رشته های پزشکی و زیر شاخه های پزشکی در دانشگاه آزاد با گروه مشاوره مالیم تماس برقرار کنند.

مطالب مرتبط

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون


      مشاوره...




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ