سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 16327
کل یادداشتها ها : 25
خبر مایه


< 1 2 3 4 >

یو پی اس صنعتی

یو پی اس صنعتی و قیمت یو پی اس صنعتی و یو پی اس صنعتی یکی از مدل های گوناگون یو پی اس می باشد و همانگونه که از اسم آن پیداست برای مصارف صنعتی و کارخانجات به کار می رود.

این امر طبیعی است که یو پی اس هایی که در محیط های صنعتی به کار می روند با انواع معمولی آنها متفاوت باشند زیرا می بایست بتوانند توان مصرفی مناسبی را ذخیره کنند تا حداقل برق مورد نیاز دستگاه ها  به مدت 4 ساعت را تامین نمایند.

توان مصرفی در محیط های صنعتی در زمان استفاده از برق اضطراری می تواند گاها تا 500 کیلو ولت نیز می رسد به همین دلیل می بایست یو پی اس بسیار قدرت مندی برای این امر در نظر گرفته شود . این یو پی اس ها بسیار نیازمند مراقبت و نگهداری می باشند و باید محیط مناسبی برای آنها در نظر گرفته شود.

قیمت یو پی اس صنعتی

مهم ترین دلیلی که باعث می شود این یو پی اس ها فاراتل صدمه ببینند و از عمر آنها کاسته شود حرارت بسیاری است که در این دستگاه ها تولید می شود.

به همین علت محیطی که این دستگاه ها در آن قرار خواهند گرفت می باست بسیار خشک و خنک باشد . هم چنین در صورتی که چندین دستگاه وجود دارد هر کدام می بایست خنک کننده مربوط به خود را داشته باشد.

همچنین  می بایست کیفیت اسید و باتری نیز به صورت ماهانه بررسی شود تا در صورتی که مشکلی رخ داد سریعا پیگیری شود.

یکی دیگر از مواردی که در نگهداری یو پی اس صنعتی مورد توجه است ، سرویس این دستگاه ها به صورت دوره ای می باشد.

این امر باعث افزایش بهره وری و کارای سیستم نیز خواهد شد زیرا از به وجود آمدن مشکلات احتمالی و خرابی ها جلوگیری خواهد کرد و به نوعی باعث کاهش هزینه ها نیز خواهد شد.


  

مشاوره رابطه دوستی

دوستی ها معمولا از عوامل هیجان انگیز شروع می شوند یعنی شما کسی را می بینید و از او و ظاهرش خوشتان می آید و جذب وی می شوید و در چند جلسه می توان گفت که یک رابطه احساسی شروع می شود.

نکته مهم مشاوره رابطه دختر و پسر که در یک رابطه دوستی باید به آن توجه کرد این است که اول خود و نیاز های خود را بدانیم و بشناسیم و اینکه این آگاهی را داشته باشیم که شریک عاطفی شما قرار است کدام یک از چاله های زندگی شما را پرکند

و نکته مهم تر اگر کسی را بپسندید از مواردی که شما در شناخت از خود به آن رسیده اید یک مورد را نداشته باشد باید عقلانی و منطقی تصمیم بگیرید.

وقتی یک رابطه شروع می شود به مرحله شناخت می رسیم باید توجه داشته باشیم که ما در کشوری زندگی میکنیم که رابطه جنسی قبل از ازدواج تعریف نشده است به دلیل تربیت خانوادگی و فرهنگ جامعه این موضوع رعایت می شود.

نکات مهم رابطه دوستی

وقتی رابطه ای ادامه پیدا می کند معمولا طرف مقابل ک پسر باشد و از نظر سنی هم معمولا بزرگ تر از دختر است تقاضای رفع نیاز های خود را دارد و رابطه را به گونه ای جلو می برد که دختر را در تنگنا قرار می دهد یعنی دختر یا باید تن دهد و به عوارض آن در اینده دچار شود یا تن ندهد و کسی ک دوست دارد از دست دهد.

دخترانی که برای بار اول رابطه ای را شروع می کنند یعنی یک حس جدید را تجربه می کند پس بنابراین این دختران باید آگاهی لازم را از روابط خود داشته باشند.

باید بدانیم که رابطه جنسی قبل از ازدواج برای مردان هیچ مشکلی را ندارد و آن هم به خاطر مسائل فرهنگی است ک در بین مردان جا افتاده است.

دختران به این موضوع توجه کنند  که هرگز به خود نگویند که اگر این شخص نشد شخص دیگری نیست و تنها خواهند ماند.

این جمله جمله مخربی است و باعث می شود دختر تن به هر خواسته پسر بدهدو در مقابل اینک بگویند نفر بعدی شاید بهتر باشد هم  تفکر اشتباهی است.جز اینکه احساسات یک دختر تحت تاثیر روابط بی ثمر قرار میگیرد نیست.

این آگاهی را داشته باشند زوجین در هنگام دوستی یک دختر با مردش مانند یک پادشاه رفتار کند و مرد هم مانند یک ملکه با خانمش رفتار کند تا به  ازدواج ختم شوند و بعد از آن می بینند ک علاقه صد چندان بیشتر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوره قبل ازدواج تلفنی با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.


  

قرص اورژانسی ضد بارداری

قرص اورژانسی ضد بارداری با هدف پیشگیری از بارداری غیرمنتظره صورت می گیرد.

در این نوشته می خواهیم به بررسی قرص ضد بارداری اورژانسی و فوری و زمان و نحوه مصرف و عوارض آن بپردازیم.

روش جلوگیری از بارداری به شکل اضطراری زمانی استفاده می شود که نزدیکی بدون رعایت و درنظر گرفتن راهکارهای پیشگیری از بارداری انجام شود یا با اینکه شما از روش های پیشگیری از بارداری استفاده می کنید اتفاقی مانند پاره شدن کاندوم منجر به احتمال بارداری شود.

برای دریافت مشاوره جنسی با مشاوران مالیم تماس حاصل فرمایید.

البته باید بدانید که روش های اضطراری برای جلوگیری از بارداری مانع از انتقال بیمارهای مقاربتی نمی شود.متداول ترین روش پیشگیری اضطراری بارداری استفاده از قرص های اچ دی است که در میان مردم به نام قرص صبح روز بعد نام گرفته است.

عوارض قرص اورژانسی البته نیازی نیست تا صبح روز بعد صبر کنید بلکه در اولین فرصت بعد از یک نزدیکی مشکوک به بارداری می توان از آن استفاده کرد.

حال این سوال مطرح می شود که در چه زمان هایی باید از این روش استفاده کرد؟

زمانی که نزدیکی از طریق واژن صورت گیرد و از هیچکدام از روش های پیشگیری بارداری استفاده نشود یا به شکل غیرصحیح و ناکارآمد استفاده شود.

این شرایط به شرح زیر می باشد:

با اینکه از کاندوم مردانه استفاده می کنید،کاندوم در زمان بدی خارج شود یا دچار پارگی شود.

در صورتیکه نزدیکی بعد از فراموش کردن استفاده از قرص های پیشگیری از بارداری صورت گیرد.

اگر نزدیکی شما تحت تاثیر زمان تقویمی است ،زمان تخمک گذاری زن به اشتباه محاسبه شود و در زمان باروری زن عمل نزدیکی صورت گرفته باشد.

میزان اثر بخشی این روش به طریقه استفاده و البته زمان استفاده از آن بستگی دارد.این روش بطور حتمی و 100 درصد موثر نیست ولی طبق آمار نزدیک به 98 درصد از بارداری زن جلوگیری می کند.

برای کسب اطلاعات در مورد قرص اورژانسی ضد بارداری با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید.


  

آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی

آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی :آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی کمک می کند تا شما انتخاب رشته ی بهتری داشته باشید. اکثر فارغ التحصیلان رشته تجربی علاقه دارند که رشته پزشکی را برای ادامه تحصیل خود در مقاطع بالاتر انتخاب کنند. همیشه بالاترین رتبه ی کنکور، مربوط به کنکور سراسری تجربی می باشد.

برای مشاهده سهمیه مناطق محروم در رشته های پزشکی کلیک کنید.

دانشگاه آزاد هم مانند دانشگاه سراسری دانشجو پذیرش میکند با این تفاوت که بعد از انقلاب تا سال 92 کنکور دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری جدا از هم بود ولی از سال 93 به بعد کنکور دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری یکی شد. با یکی شدن کنکور سراسری و آزاد این فرصت برای داوطلبان کنکور تجربی که متقاضی رشته پزشکی هستند فراهم شد تا فرصت قبولی در دانشگاه آزاد را هم به دست آورند.

آخرین رتبه قبولی دانشگاه رشته پزشکی

دانشگاه آزاد بر اساس سه سهمیه ی عادی، ایثار گران و بسیج فعال دانشجو می پذیرد ولی در دانشگاه سراسری با دو سهمیه ی مناطق و سهمیه بومی گزینی، پذیرش خود را انجام می دهد. پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد بر اساس تراز دانشجو سنجیده می شود و سهمیه منطقه دانشجو در نظر گرفته نمی شود.

پس می توانید از روی رتبه ی کشوری، قبولی خودتان را در رشته پزشکی تخمین بزنید. معیار انتخاب رشته در دانشگاه آزاد همان تراز یا نمره ی آزمونی است که کسب کرده اید. بر اساس پذیرفته شدگان رشته پزشکی با سهمیه عادی در دانشگاه آزاد، رتبه شما باید بین 4400 تا 9500 کشوری باشد، این آمار بر اساس قبولی های کنکور رشته پزشکی در سال گذشته به دست آمده است.

همچنین می توانید برای مشاهده آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی کلیک کنید.

قبول شدن در رشته ی پزشکی هدف مهم و اصلی داوطلبان متقاضی این رشته می باشد و اکثر داوطلبان دنبال حداقل دروس و آخرین رشته قبولی رشته پزشکی برای قبولی بهتر رشته خود هستند. گرچه به شما توصیه میکنیم برنامه ریزی درسی داشته باشید تا به دنبال آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی باشید با برنامه ریزی در کنکور شما قطعا به نتیجه ی دلخواه خود می رسید.

رشته پزشکی شامل پنج دوره می باشد که گذراندن آن طولانی و پیچیده است که قبل از انتخاب باید به آن توجه کنید:

  • دوره علوم پایه
  • فیزیوپاتولوژی
  • کارآموزی بالینی
  • کارورزی بالینی
  • کارورزی

برای ارتباط با مشاوره تحصیلی تلفنی در زمینه رشته پزشکی فقط از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.


  

سهمیه مناطق محروم در رشته های پزشکی

سهمیه مناطق محروم در رشته های پزشکی افزایش یافت.کسانی که موفق به قبولی در رشته های پزشکی مناطق محروم شده اند موظف اند به مدت زمان 3 برابر دوره آموزش البته بدون داشتن حق انتقالی و خرید خدمت در آن مناطق خدمت کنند.

اگر مشکلی رخ ندهد می توان امیدوار بود که در چند سال آینده تعداد پزشکان و کادر درمانی متخصص در مناطق محروم افزایش می یابد.

براساس قانون تصویب شده وزارت بهداشت موظف است 30 درصد از ظرفیت کل پذیرش دانشجویان در رشته های پزشکی عمومی،دستیاری تخصصی پزشکی از دانشجویان بومی مناطق محروم باشند.البته طریقه ثبت نام دانشجو نیز براساس اولویت است که اولویت با دانشجویان بومی مناطق محروم است.

قبل از تصویب این قانون تعداد دانشجویان بومی مناطق محروم 10 درصد از کل دانشجویان ورودی در رشته های پزشکی است که با اعمال این قانون داوطلبان بومی مناطق محروم از شانس بالایی برای حضور در دانشگاه های پزشکی شهر خود دارند.

انتقالی و خریدن تعهد خدمت ممنوع است

زمانی که سهمیه دانشجویان مناطق محروم 10 درصد بود دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی می توانستند با پرداخت هزینه ای بعنوان جریمه از گذراندن دوران خدمت در مناطق محروم معاف می شدند.

ولی در قانون جدید دانشجو نمی تواند با پرداخت هزینه تعهد خدمت خود را خریداری کند و حتما و بدون استثنا باید 3برابر دوره تحصیل خود را در منطقه محروم خدمت کند.

همچنین این دانشجویان نمی توانند در دوران خدمت به طور همزمان در مناطق محروم و غیرمحروم به طور همزمان فعالیت کنند.مدرک تحصیلی هم بعد از اتمام دوران خدمت اعطا می شود.از حق انتقالی به دانشگاه های دیگر نیز محروم است.

در گذشته بهیار یک منطقه یا روستا از میان مردم همان منطقه انتخاب می شد که این کار باعث ماندگار نیروی درمانی در منطقه می شود.هدف از ایجاد این قانون نیز پیگیری سیاست قدیم است.

برای دریافت اطلاعات پیرامون سهمیه مناطق محروم در رشته پزشکی با مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ