سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 16325
کل یادداشتها ها : 25
خبر مایه


< 1 2 3 4

ثبت نام داروسازی بدون کنکور در ایران

ثبت نام داروسازی بدون کنکور در ایران مسئله خاصی است که امروزه در ایران قشر عظیمی از داوطلبان به دنبال جواب آن هستند.

بسیاری از داوطلبان تماس می گیرند و در مورد پذیرش داروسازی بدون کنکور و همچنین سایر رشته های گروه تجربی سوالاتی می کنند.

رشته های گروه تجربی به دلیل موقعیت اجتماعی و بازار کار و درآمد ماهیانه با استقبال گرم و پرشور جوانان و داوطلبان برخوردار است.

قبولی در رشته های گروه تجربی در دانشگاه سراسری و آزاد نیاز به تلاش زیاد دارد و داوطلبان همیشه به دنبال راهی برای کسب مجوز ورود به دانشگاه هستند.

ثبت نام دارو سازی بدون کنکور در ایران در هیچ دانشگاهی امکان پذیر نیست.البته رشته های پزشکی،داروسازی و دندان پزشکی نیاز به قبولی در امتحان کنکور دارد.

رشته داروسازی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران بدون کنکور

تعدادی از دانشگاه ها در مناطق محروم رشته های گروه تجربی نظیر داروسازی،دندان پزشکی ،دارو سازی و … را ارائه می دهند که ویژه داوطلبان مناطق محروم است.البته داوطلبان مناطق محروم نیز برای قبولی در این دانشگاه ها باید در آزمون شرکت کنند و در زمان جذب دانشجو براساس رتبه کسب شده در رشته های مدنظر قبول می شوند.

برای آگاهی از ظرفیت مناطق محروم نوشته سهمیه مناطق محروم را مطالعه کنید.

در دانشگاه های علوم پزشکی که زیر نظر سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت هستند بعضی رشته های پیراپزشکی براساس سوابق تحصیلی ارائه می شوند که البته شرط اصلی آن بومی بودن داوطلبان است.

برای کسب اطلاعات پیرامون شرایط بومی گزینی با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام داروسازی بدون کنکور در ایران به هیچ وجه در هیچ دانشگاهی چه آزاد و چه سراسری در شرایط حاضر امکان ندارد.شاید در آینده ای نزدیک این امکان برقرار شود که بدون نیاز به کنکور صرفا براساس سوابق تحصیلی بتوان در رشته های دارو سازی ،پزشکی و …ثبت نام کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ثبت نام داروسازی بدون کنکور در ایران با مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.


  

مشاوره شکست در ازدواج

مشاوره شکست در ازدواج امروزه متاسفانه بسیاری از ازدواج های ما به دلایل مختلف قبل ازدواج و عدم آگاهی از شروع یک زندگی مشترک و زنگی زناشویی به طلاق ختم می شود.بسیاری از عومل در این اتفاق شریک هستند و در بعضی از مواد تنها ختر و پسر مقصر نیستند .

اما بسیاری از این عواملی که در این اتفاق دخیل هستند مانند ایجاد شک که در مقالات قبل به آن اشاره کردیم،مشکلات مالی،دخالت های خانواده پسر و دختر در زندگی مشترک آن ها ،عدم شناخت کافی از قبل ازدواج، کم رنگ شدن عشق به وسیله هنجارها و نا هنجاری های زندگی ،رواج فرهنگ و طرز فکر غربی در بین افراد جوان.

برای دریافت مشاوره خانواده با مشاوران مالیم تماس حاصل فرمایید.

عدم آگاهی کامل در مود زندگی و مسائل زناشویی و موارد بسیاری که سبب رخ دادن این اتفاق می شود.
اما به هر دلیلی بعد از جدایی مشکلات روحی و اجتماعی زیادی برای پسر و دختر ایجاد می شود.در جامعه ما بعد از طلاق خانم ها بیشتر دچار مشکلات روحی و درگیری ذهنی می شوند و گاهی ممکن است در اجتماع خو را به عنوان یه انسان بازنده تلقی کنند.طلاق ممکن است در یک باده زمانی زندگیتان را تغییر دهد و شما را دچار اضطراب ها و استرس های بسیاری کند.در این دوره ممکن است شما بسیار غصه بخورید.این واقعه بسیار طبیعی است .انسان دارای احساس است و به هر چیزی که وابسته بوده و آن را از دست بدهد نسبت به علاقه ای که به او داشته ضربه روحی می خورد.

مشاوره ناموفق بودن ازدواج 

اما آیا طلاق پایان راه است ؟
خیر.شما باید به آینده فکر کنید.به خود زمان بدهید و احساست خود را نسبت به شکست قبلی کم کنید.سعی کنید به مرور زمان به ازدواج قبل فکر نکید.راه های مختلفی را امتحان کنید برای اطلاع از این راها می توانید با مشاوره روانشناسی مالیم گروه تماس بگرید.
بیشتر به خو.دتان زمان بدهید.

برای ادامه زندگیتان برنامه ریزی کنید و یک هدف مشخص را تعیین کنید.باز هم به این موضوع اشاره می کنیم که ممکن است تا مدت ها فشر های روحی و عصبی زیادی به شما وارد شده باشد ،حتی بهد از برنامه ریزی و هدف گذاری برای آینده گاهی فکر این شکست به ذهنتان برگردد.سعی کنید به مورد های دیگر برای ازدواج فکر کنید اما مدتی به خود زمان بدهید تا ازدوجئ قبل را فراموش کنید.
نکاتی که در مورد رهایی از مشکلات بعد از طلاق است بسیار زیاد است و در یک مقاله به طوره کامل نمی شود مشاوره دقیق را ارائه داد.اگر دچار مشکل روحی بعد از شکست در ازدواج هستید حتما با یک مشاوره گفعت و گو کنید و مشکلات خود را بیان کنید تا با بررسی آن به مرور زمان با نکات ارائه شده مشکل شما حل شود.
برای تماس با مشاوره خانوادگی رایگان تلفنی مالیم گروه در تمامی ساعات می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.


  

مشاوره تلفنی ازدواج

مشاوره تلفنی ازدواج :وقتی دو نفر با هم ازدواج می کنند و به یک دیگر متحد می شود بسیار زیبا و نکو است.ازدواج پایان دوران تجرد است.واضح است که دوران مجردی با دوران متاهلی بسیار تفاوت دارد

برای مشاوره ازدواج با مشاورین مالیم گروه تماس برقرار کنید

اکثر زوجین در همان اول ازدواج به دلیل نا اگاه بودن از زندگی زناشویی و راهکار های زندگی موفق دچار مشکلات زیادی می شوند.

مشاوره برای ازدواج موفق

اولین سوال که برای ازدواج باید برای شما ایجاد شود و پاسخ ان را در خود پیدا کنید این است که ایا آماده زندگی با یک فرد دیگر را دارید؟ می توانید با طرز فکر یکی دیگه خود را وقف دهید؟ ایا می توانید زندگی خود را با یک فرد جدید تقسیم کنید؟

ما در این مقاله راهکار هایی را برای شما ارائه می دهیم ک با مطالعه ان بتوانید زندگی زناشویی خود را با شیوه های درست شروع کنید. با وجود امار ها خیلی غز ازدواج ها پس از مدتی به جدایی ختم می شود. یکی از دلایل اصلی این جایی ها عدم اشنایی با نکات زناشویی ، درک و تقسیم زندگی با طرف مقابل است.

ازدواج با دوستی دو بحث کاملا متفاوت است و اغلب بیشتر جوان ها این دو را باهم پیوند احسای می دهند.شما عزیزان باید بدانید که ازدواج در عین سادگی بسیار دشوار است و نیاز به آموزش های زیادی دارد.

چگونه ازدواج موفق داشته باشم

دشواری های ابتدایی ازدواج زمانی که به موفقیت برسد بسیار شیرین می شود.شما باید از همان ابتدا بنیان خانواده را بر اصل و اصول زندگی موفق بسازید.برای راه کار های ازدواج موفق نیاز هست که باید مشاوره خانواده مشورت کنید.مشاوره خانواده شما را با حقایق و مشکلات احتمالی که برایتان پیش میاد اشنغا می کند و شما را برای یک زندگی موفق اماده میکند.

شما عزیزان می توانید برای مشاوره خانواده از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.


  

مشاوره زندگی مشترک

مشاوره زندگی مشترک و مشورت و استفاده از تجربیات دیگران در هر کار و مسئله ای باعث می شود که نتیجه و بازخورد آن امر مثبت باشد و یا حداقل اشتباهات که احتمال دارد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی و بی تجربگی صورت بگیرد کاهش یابد.

برای دریافت مشاوره روانشناسی وارد صفحه شوید.

همواره می توانیم ببینیم که  چه در آموزه های دینی و چه افرادی که در زندگی خود موفق بودند پیشنهاد کرده اند که در انجام کارهای خود مشورت کنیم و از اطلاعات دیگران استفاده نماییم.تمامی افراد در این تلاشند که بتوانند تشکیل خانواده داده و زندگی خوبی را داشته باشند.

مشاوره خانواده و زندگی مشترک بدون شک یکی از مهم ترین دغدغه های جوانان است  و همواره این احساس نگرانی در تمامی افراد وجود دارد که آینده آنها چه می شود ؟ مشکلات و سختی ها در تمامی عمر با انسان همراه خواهد بود و بدون شک هیچ فردی وجود ندارد که در زندگی خود با مشکلات رو به رو نشود.

رازهای زندگی زناشویی موفق

مشکلات هرچه باشند ، کوچک یا بزرگ روی حل خواهند شد ، اما ممکن است این امر مدت زمانی طول بکشد . در اینجا این خود فرد است که باید تعیین کننده باشد که می تواند با مشکلات رو به رو شود و توانایی حل آنها را دارد یا خیر.

اگر فرد توانایی را نداشته باشد که به تنهایی با مشکلات رو به رو شود می بایست از افرادی در این راه کمک بگیرد.

هنگامی که فرد تشکیل خانواده می دهد علاوه بر مشکلات خود با سختی ها و مشکلات فرد مقابل نیز باید رو به رو شود و در حل آنها باید به طرف مقابل خود نیز کمک کند.

باید این مسئله مورد توجه قرار بگیرد که زن و شوهر می بایست با کمک یکدیگر با مشکلات رو به رو شوند و آنها را حل نمایند.

در این راه نیز می توانند از افراد با تجربه برای حل مشکلات خود کمک بگیرند.


  

ups ارزان

ups ارزان و یو پی اس ها دارای انواع مختلفی می باشند و دارای توان های گوناگونی می باشند.همین امر باعث می شود که دستگاه ها از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت باشند.نکته ی قابل ذکر این است که همیشه خرید یک ups ارزان مفید نخواهد بود و ما می بایست قبل از خرید دستگاه ابتدا نیاز های خود را مشخص نماییم.

مهم ترین مسئله در خرید یو پی اس این است که دستگاه چه میزان توان و قدرتی دارد و جه تعداد دستگاهی را می تواند پشتیبانی نماید. هرچه تعداد دستگاه ها بیشتر باشد مدت زمانی که یو پی اس می تواند برق دستگاه ها را تامین کند کم تر خواهد شد.

مرکز فروش یو پی اس

اگر یو پی اس را می خواهید در محلی قرار دهید که دستگاه ها می بایست بدون وقفه کار کنند و به هیچ وجه نباید عملکرد آن ها مختل شود،باید مدلی را انتخاب نمایید که دارای توان بالایی باشد تا بتواند به خوبی دستگاه ها را پشتیبانی کند.

اگر نیاز های خود را به درستی مشخص کنید می توانید به درستی انتخاب نمایید و بدون شک هزینه ی مناسبی خواهید کرد.

اگر یو پی اسی را خریداری کرده اید و الان نیازمند این هستید که دستگاه های بیشتری را به آن متصل کنید،می توانید تعداد باتری های یو پی اس آن را افزایش دهید.

باتری ها به نوعی قلب منبع های تغذیه می باشند،زیرا برق مورد نیاز را آنها تامین خواهند کرد.به همین دلیل اگر تعداد باتری ها افزایش یابد به راحتی یو پی اس می تواند برق  مورد نیاز دستگاه ها را تامین نماید.

ups ارزان برای محیط هایی مناسب است که تعداد دستگاه های زیادی نداریم و یا مدت زمان تامین برق اهمیتی نداشته باشد و تنها می خواهیم در زمان قطع برق بتوانیم تا مدت زمانی از دستگاه ها استفاده نماییم.


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ